當前位置:成語大全網 - 端午節詩句 - 急求英國愛情詩歌。要英漢對照的。謝謝!!

急求英國愛情詩歌。要英漢對照的。謝謝!!

a red red rose

I wish my love was a red red rose

願我的愛是壹朵紅紅的玫瑰

O my luve is like a red, red rose,

啊,我的愛人象紅紅的玫瑰,

That?s newly sprung in June;

在六月裏苞放;

O my luve is like the melodie,

啊,我的愛人象壹支樂曲,

That?s sweetly played in tune.

樂聲美妙、悠揚。

As fair thou art, my bonie lass,

妳那麽美,漂亮的姑娘;

So deep in luve am I;

我愛妳那麽深切;

And I will luve thee still, my dear,

我會永遠愛妳,親愛的,

Till a? the seas gang dry.

壹直到四海涸竭。

Till a? the sea gang dry, my dear,

直到四海涸竭,親愛的,

And the rock melt wi? the sun;

直到太陽把巖石消融!

And I will luve thee still, my dear,

我會永遠愛妳,親愛的,

While the sands o? life shall run.

只要生命無窮。

And fare thee weel, my only luve,

再見吧,我唯壹的愛人,

And fare thee weel a while;

再見吧,小別片刻;

And I will come again, my luve,

我會回來的,我的愛人,

Tho?s it were ten thousand mile!

即使萬裏相隔!